قابل توجه مسئولین استان بوشهراعم از استاندار،مدیرکل برق استان ، فرماندار برازجان ، بازرسی و رسیدگی به شکایات...
اینجانب شهروند برازجانی از اسفند ۱۴۰۰ فاکتور موتور کولر گازی را بعداز کارشناسی کارمند اداره برق شهر برازجان به امید دریافت خسارت از بیمه، تحویل اداره برق شهر برازجان دادم. بعد از یکسال، امروز بروفردا بیا ،منشی اقای کشاورزو آقای شمسی فرد رئیس اداره برق برازجان که در موعد مقرر به بیمه اعلام خسارت نکرده بود و به دروغ اعلام کردند مدارک را ارسال کرده و تعهدات بیمه تمام شده و به شما خسارت تعلق نگرفته است.. با پیگیری اینجانب و تماس با بیمه متوجه شدم که کد ملی اینجانب جهت دریافت خسارت ثبت نشده است.. شکایتی را تنظیم کرده، به فرمانداری جهت پیگیری و رسیدن به حقوق شهروندی تحویل دادم..نتیجه این شد که آقای شمسی فرد رئیس اداره برق بعد از یکسال و اندی بخاطر کوتاهی و قصور در ارائه به موقع مدارک به بیمه اعلام کردند که مدارکی تحویل اداره برق داده نشده است.. شکایت از طریق فرمانداری نیز نتیجه نداشت.حال چند سوال از مسئولین استان دارم.
اقایان ، حتما باید داد خودرا به گوش رسانه های بیگانه برسانیم تا شما پیگیری نمایید؟؟؟
وقتی خسارت را بیمه پرداخت نمیکند چرا در قبوض برق بیمه کسر میگردد؟؟
ایا جور کوتاهی و کم کاری رئیس اداره برق شهر برازجان آقای شمسی فرد را من و امثال من باید بکشند؟؟
چرا در این کوتاهی اداره برق خسارت را پرداخت نمیکند؟؟
با یک حساب سرانگشتی براحتی میتوان محاسبه کرد که در طول خدمت آقای شمسی فرد چه تعداد خانوارها حقوقشان از این طریق تضیع می گردد.
آیا کسی هست بداد مردم برسد و جوابگو باشد؟؟
تا کی این مدیران ضعیف باید بر مسند تکیه زنند و نارضایتی را در مردم بیش از پیش کنند؟؟..
منتظر پاسخگویی مسئولین و برخورد با رئیس اداره برق شهر برازجان هستم.. بنافی