
🔖یکی از مشکلات عمده، تأخیرهای چندماهه در پاسخ به استعلامها است که باعث نارضایتی شدید شهروندان شده است. این در حالی است که حجم کاری بالا و کمبود نیرو در این نمایندگی شرایط را برای ارائه خدمات مطلوب دشوار کرده است.
🔖از سوی دیگر، رفتار و عملکرد یکی از کارمندان این نمایندگی نیز موجب انتقاد مردم شده است. بعنوان مثال یک خانمی، که به دلیل داشتن سهمیه در این اداره استخدام شده، طبق گزارشهای مردمی، تنها به ثبت حضور در ساعات اولیه روز اکتفا کرده و بدون مشارکت در امور روزمره اداری، زمان اداری را به پایان میرساند. این در حالی است که سایر کارکنان به دلیل حجم بالای کار و تعداد زیاد مراجعان، تحت فشار مضاعف قرار دارند. همچنین برخوردهای نامناسب این کارمند با اربابرجوع، نارضایتی بیشتری را در میان مردم به وجود آورده است.
🔖شایسته است اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر به این مسائل رسیدگی کرده و اقدامات جدی برای ارتقای وضعیت نمایندگی راه و شهرسازی دیر و همچنین بهبود عملکرد و رفتار کارکنان انجام دهد. ارتقای این نمایندگی به یک اداره مستقل و تقویت نیروی انسانی آن میتواند گام مهمی در کاهش مشکلات و جلب رضایت مردم باشد.
نظرات
0