
به گزارش رفعت سلطانی نژاد خبرنگار دریاکنار، پیگیریهای گستردهای در خصوص مشکلات سوخترسانی در جنوب کرمان انجام شد که طی آن منجر به ورود جدی سازمان بازرسی استان و شخص دکتر دادخدا سالاری (بازرس کل استان کرمان) به این موضوع شد.
سالاری با اشاره به تشکیل تیمهای بازرسی و بررسی میدانی وضعیت در شهرستانهای کهنوج و عنبرآباد، گفت: "پس از بررسیهای دقیق، مشکلات موجود دسته بندی و اولویتبندی شد. برای حل مشکلاتی که در سطح ملی نیاز به تصمیمگیری داشت، با سازمان بازرسی کل کشور و وزارت نفت هماهنگیهای لازم انجام شد و مشکلات محلی نیز توسط مدیران استانی پیگیری شد."
افزایش کاربران سامانه سدف و اجرای برنامههای جهادی از جمله اقدامات انجام شده برای حل این مشکل بود. سالاری تاکید کرد: "با افزایش تعداد کاربران سامانه سدف و اجرای برنامههای جهادی، دسترسی مردم به سوخت تسهیل شده و انتظار میرود دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم."
قدردانی از خبرنگار و برخورد با قصور مدیران
بازرس کل استان کرمان از خبرنگاری که با انعکاس این مشکل، پیگیریهای سازمان بازرسی را تسریع بخشید، قدردانی کرد.
وی همچنین تاکید کرد که سازمان بازرسی با هرگونه قصور و کوتاهی مدیران در این زمینه برخورد جدی خواهد کرد.
سالاری با اشاره به منشور جدید نظارتی سازمان بازرسی، گفت: "این منشور بر انجام وظیفه در شان مردم و پاسخگویی مدیران تاکید دارد. ما به عنوان ناظر ارشد استان، مدیران را بر اساس این منشور ارزیابی میکنیم و با هرگونه تخلف برخورد قانونی خواهیم کرد."
فرهنگ عذرخواهی، ضرورتی اجتنابناپذیر
سالاری با تاکید بر اهمیت فرهنگ عذرخواهی در بین مدیران، گفت: "در این شرایط بحرانی، همه ما به عنوان خدمتگزاران مردم باید از آنها عذرخواهی کنیم. مدیران باید بدانند که مردم ارباب ما هستند و ما موظفیم به بهترین نحو به آنها خدمت کنیم."
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه کرمان نیز در این خصوص عذرخواهی کرد و گفت: "بخش عمدهای از مشکلات به دلیل کمبود نیرو و اختلال در سیستمها بود. ما در تلاشیم تا با رفع این مشکلات، خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم."
با اقدامات انجام شده، مشکل کمبود سوخت در جنوب کرمان به طور کامل برطرف شده و انتظار میرود با پیگیری مستمر مسئولان، از تکرار چنین مشکلاتی جلوگیری شود.
نظرات
0