
این تغییر رویه در حالی صورت میگیرد که پیش از این و زمان انتخابات، بسیاری از داوطلبان نمایندگی مجلس برای جلب آرای مردم، به صورت مستقیم و با تماسهای تلفنی با آنها ارتباط برقرار میکردند.
اخیراً، نماینده دشتستان نیز در اقدامی، از مردم خواسته است تا برای ارتباط با ایشان از سامانه پیامکی استفاده کنند، این تغییر رویه، دلایل مختلفی از جمله افزایش حجم ارتباطات مردمی و تلاش برای ساماندهی بهتر این ارتباطات میتواند داشته باشد.
اما این سوال مطرح میشود که آیا این تغییر رویه، به معنای کاهش تعامل مستقیم نمایندگان با مردم است یا صرفاً یک روش جدید برای مدیریت بهتر ارتباطات؟ فعالین مدنی استان بوشهر معتقدند که هرچند سامانههای پیامکی میتوانند در برقراری ارتباط با تعداد زیادی از مردم به صورت همزمان موثر باشند، اما نمیتوانند جایگزین کامل ارتباطات چهره به چهره و تماسهای تلفنی مردم دشتستان با نماینده ای که انتخاب کرده اند تا از طریق او مشکلاتشان را بررسی کنند، شوند.
نظرات
0