نه تنها تجارت قدیمی برای کسب و کار جدید نیز مفید بوده بلکه برای محصولات جدید نیز بسیار خوب می باشد، روشی برای تبلیغات که دامنه این مطالعه را می توان بیشتر در امور مالی و حوزه رضایت مشتری دنبال کرد و در واثع این مقاله تلاش می کند برای استراتژیک کردن مزایای بازاریابی تا بهبود وضعیت بازاریابی را بدست آوریم.
شرکت ها می توانند از بازاریابی دیجیتال به عنوان ابزار اصلی برای هدف گیری دقیق مشتریان استفاده کنند و از بازاریابی سنتی تکامل یافته و ارزش بیشتری به آنها افزوده شود. روش های مختلف بازاریابی دیجیتال برای داشتن کسب و کار مفید بوده که در نهایت نتیجه گیری می شود که دیجیتال مارکتینگ می تواند بهترین و دقیق ترین نتایج برای بازاریابی محصول جدید، هدف گیری دقیق مشتری و به دست آوردن آن ارائه دهد.
به قلم:
سهیلا سلطانی (کارشناس ارشد مدیریت دولتی - دانشگاه هرمزگان)
نظرات
0