گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ارزیابی عملکرد شرکت توزیع نیروی برق بوشهر در حوزه‌های مختلف مشترکین / تأکید بر توسعه کنتورهای هوشمند و مقابله با برق‌های غیرمجاز
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از اقدامات این شرکت در زمینه مقابله با برق‌های غیرمجاز، نصب کنتورهای هوشمند، وصول مطالبات و بازرسی مشترکان خبر داد. 

به گزارش دریاکنار و نقل ازروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی مدیرعامل این شرکت در نشست با تیم ارزیابی شرکت توانیر با اشاره به اهمیت ساماندهی وضعیت مصرف برق و جلوگیری از تخلفات، گفت: با توجه به رشد روزافزون استفاده غیرمجاز از برق به ویژه در حوزه استخراج رمز ارزها، تیم‌های ویژه‌ای برای شناسایی و جمع‌آوری این موارد در سطح استان فعال شده‌اند. 

وی بیان کرد: برخورد با برق‌های غیرمجاز نه تنها برای کاهش تلفات شبکه اهمیت دارد، بلکه به پایداری برق‌رسانی به مشترکان قانونی نیز کمک می‌کند و از بروز اختلالات احتمالی جلوگیری به عمل می‌آورد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر همچنین به اهمیت وصول مطالبات معوق اشاره کرد و گفت: تحقق این امر نقش کلیدی در تأمین منابع مالی برای توسعه زیرساخت‌ها دارد. 

حشمتی افزود: در این زمینه برنامه‌ریزی دقیقی انجام شده و با همکاری نواحی مختلف، میزان وصول مطالبات به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. 

وی ادامه داد: همزمان با این اقدامات، تست و بازرسی دوره‌ای مشترکان نیز در دستور کار قرار گرفته تا ضمن اطمینان از صحت کارکرد تجهیزات اندازه‌گیری، زمینه برای جلوگیری از هدررفت انرژی و بهبود کیفیت خدمات فراهم شود.
حشمتی خاطرنشان کرد: با نصب کنتورهای هوشمند، امکان پایش مصرف برق مشترکان به صورت لحظه‌ای فراهم می‌شود و این امر نقش مؤثری در مدیریت بهتر شبکه و ارتقای بهره‌وری دارد. 
وی با اشاره به اقدامات انجام شده، تصریح کرد: تاکنون بخش قابل توجهی از مشترکان پرمصرف تحت پوشش کنتورهای هوشمند قرار گرفته‌اند و این روند با هدف دستیابی به شبکه‌ای پایدارتر و کارآمدتر ادامه خواهد یافت.

در این نشست، دکتر شقایق یوسفی نماینده شرکت توانیر و سر تیم ارزیابی، هدف از انجام ارزیابی‌ها را انتقال دانش فنی و ارتقای سطح کیفی عملکرد ستاد و نواحی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر عنوان کرد. 

وی افزود: فرآیند ارزیابی علاوه بر شناسایی نقاط قوت، فرصت‌هایی برای بهبود عملکرد و ارتقای کیفیت خدمات را نیز فراهم می‌آورد. 

دکتر یوسفی خاطر نشان کرد ، فلسفه ارزیابی یا به عبارتی ارزشیابی شرکت ها فرصت مغتنمی است که از دستاوردهای نوین و ابتکاری همکاری صنعت برق بهره گیری کافی بعمل آید ، چرا که این بازدید ها کمک شایانی به تعالی سازمانی و تعریف پروژه بهبود برای نقاط ضعف و انتقال تجارب و دانش را بدنبال خواهد داشت .

امراله پاراد معاون فروش و خدمات مشترکین نیز با ارایه گزارش از عملکرد و خدمات صورت گرفته در سال گذشته در حوزه مشترکین ابراز امیدواری کرد که این ارزیابی باعث پویایی کارکنان خدمات مشترکین را فراهم سازد

 
شناسه خبر : 20453
تاریخ : 1404/2/10 07:05:10
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/QdX98L
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #توزیع نیروی برق

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.