بنا به اطلاعات اکتسابی از مجموع 17 دستگاه فعال استان بوشهر در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
- پاسخگوترین و ضعیف ترین پاسخگویی
تنها چهار دستگاه و سازمان به همه (100درصد)درخواست های شهروندان پاسخ داده اند و سه دستگاه و سازمان استان (با صفر درصد) ضعیف ترین پاسخگویی را داشته اند .
- پاسخگوترین(100درصد): اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر - اداره كل حفاظت محيط زيست استان بوشهر - شرکت گاز استان بوشهر - سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر
- ضعیف ترین پاسخگویی ( صفر درصد): پارک علم و فناوری خلیج فارس(استان بوشهر) - شورای اسلامی شهر بوشهر - سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر
- سریع ترین ترین و کندترین پاسخگویی
- سریع ترین: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر (با میانگین پاسخگویی 3.5 روز) تنها دستگاه اجرایی استان می باشد که سریعترین پاسخگویی را داشته اند و در مهلت 10 روزه و کمتر از آن به مردم پاسخ داده اند.
کندترین: و همچنبن پارک علم و فناوری خلیج فارس(استان بوشهر) (با میانگین 878 روز) - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر (با میانگین 425 روز) - شهرداری بوشهر (با میانگین 201.7 روز) کند ترن پاسخگویی را دارا بوده اند.
- کمترین شکایت و بیشترین شکایت:
کمترین: همچنین 12 دستگاه بدون شکایت هستند یعنی پاسخ های ارایه شده برای شهروندان رضایت بخش بوده است .
بیشترین: استانداری بوشهر با 12 شکایت؛ در رضایت مندی شهروندان رفوزه گشت.
از میان دستگاه هایی که سریعترین پاسخگویی را داشته اند 3 دستگاه اجرایی (به شرح: اداره کل تعاون ، کار و رفاه تامین اجتماعی استان بوشهر- اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر- شرکت گاز استان بوشهر) درخواست هایی دارند که به نسبت تعداد پاسخ و سریعترین زمان پاسخگویی جز دستگاه های برتر این گزارش محسوب می شوند .
این گزارش آماری در پایگاه اطلاع رسانی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات به نشانی foia.farhang.gov.ir و بخش اسناد سامانه برای دسترسی عموم منتشر شده است.
نظرات
0