
به گفته برخی مراجعان، محوطه اداره پست بوشهر بهجای آنکه نمادی از نظم، خدمترسانی و انضباط اداری باشد، به فضایی رهاشده شبیه است، انباشت زبالهها، بیتوجهی به فضای محوطه مورد مراجعه مردم و فقدان رسیدگی مستمر، تصویری نامناسب از این اداره مهم خدماتی در ذهن مردم ایجاد کرده است.
منتقدان بر این باورند که وقتی یک مدیرکل حتی یک بازدید ساده و سرکشی کوتاه از فضای تحت مدیریت خود انجام نمیدهد، نشاندهنده ضعف جدی در مدیریت و نظارت است، ضعفی که نهتنها چهره اداره را مخدوش کرده بلکه شأن و جایگاه اداری آن را نیز زیر سؤال برده است.
این در حالی است که اداره پست از جمله دستگاههایی است که روزانه با حجم بالایی از مراجعات مردمی مواجه است و انتظار میرود محیط آن از هر نظر تمیز، منظم و در شأن شهروندان باشد، بیتوجهی به این موضوع میتواند نوعی بیاحترامی به مردم تلقی شود.
برخی فعالان صنفی استان بوشهر نیز خواستار ورود جدیتر و حتی تغییر در مدیریت این اداره شدهاند. به اعتقاد آنان، مدیری که نسبت به ابتداییترین مسائل همچون نظافت و ساماندهی محیط بیتفاوت است، نمیتواند در سایر حوزههای مدیریتی نیز موفق عمل کند.
اکنون این پرسش در افکار عمومی مطرح است که آیا مسئولان استانی و ملی نسبت به این انتقادات واکنش نشان خواهند داد یا روند بیتوجهی و انفعال در اداره پست بوشهر همچنان ادامه خواهد یافت؟
نظرات
0